Hep başkası olduk Başkalarının onayını kazanmaya programlandık

No more mr. nice guy

kitabın adı bu  ingilizce bir kitap Türkçe'si var mı bilmiyorum

İngilizce bilenler okusun bilmeyenlerde okusun açsın translate'i okusun ordan ne kaparsa kardır bu kitaptan.

Bir kişinin davranışlawrını düşünceleri BÜYÜK ÖLÇÜDE belirleyen şey onun yetiştiği ortama bağlı bu reddedilemez bir şey.

Çekingen br aile de doğan çocuğun da çekingen olmasını beklmeek saçma  bu skala o  kadar geniş ki belki tam tersi de olabilir  karmakarışık bir sistem.
Kitapta diyorki;
Çocuklaırn en büyük korkuları terkedilmek tir ve aynı zamanda çocuklar ben-merkezcidir yani etraflarında olan biten herşein kendileri ile ilişkisi olduğunu düşünür diyor.
Yani küçük bir çocuk sokak ta oynuyor ordan biri geçti geçerken yere tükürdü küfür etti bu çocuk az da olsa bir bağ kurur kendiliğinden.

Gerçekten de öyle en basitinden anne babası boşanan çocuklar %9999999 ihtimalle şunu düşünür "ben bir halt ettim ondan boşandıklar" benim annem babamda boşandı ordan biliyorum çocukken bunu ders çalışmamama eve girmeyip sokaklarda vakkit geçirmem bağlamıştım  ne tesadüfki bende zmana geçtiçe eve kapandım.

Sadece bundan oldu demiyorum ama emin ol dostlarım bunun etkisi çok büyük yani bizim nasıl yetiştirildiğimizin zaten benim bunları yaşamam da yani zaman ilerledikçe eve kapanmamda benim yaşadığım bu çocukluk olayları ile ilgili yani bana çeşitli kararlar aldıran bu olaylar;;;;

Hiç eve girmiyorum ders çalışmıyorum yani yaramaz bir çocuğum bu yüzden annem babam boşandı beni sevmiyorlar
Ne yapmalıyım atlayıp hoplamayı bırakmalı sessiz sakin bir çocuk olmalıyım.

gibi gibi.

şu kitabı oku.




Yorumlar

Popüler Yayınlar