Globalleşen Dünyada Teknolojinin, Lahmacunun, Kuşbaşılı Kaşarlı Pidenin ve Harry Poter'ın İnsan Pisikolojisi Üzerindeki Etkileri Hakkında Ufak bir Düşünce Yazısı

Selam,


Abd, Fransa, Birleşik, Krallık'tan ziyaretçi ler var la :D  hahhahaahah ama  Türkiye'den belkide bi ben giriyom bloga :D veya benden başka 3-5 kişi falan var heralde.


Eeee Nabıyon? buraya yazmıyom diye boşlamıyon dimi la kendini ? Boşlama boşlama, kendini geliştir. Al ağzına kalemi konuşma egzersizleri falan yap kitap oku bilgin artsın.

3-4 hafta nitelikli yazılar yazamayabilirim ara ara asayiş berkemal mi diye bi yoklama yaparım burda okadarrr ama  lan oluuuuuum! Şöyle ağız tadıyla tamamen sosyal, dışa dönük, neşeli, aktif, hayattan keyif alan bi insan olayım tozunu attıracağım buranın.

50-60 sayfa yaya yaya anlatacağım bütün süreci şöyle geniş geniş ağız tadıyla.


Fakat şunu söyleyeyim. 3 şeyin birinde süreç dalgalı şöyle;















Evet 6.7.8. günlerde yükselirken  10-14 . günlerde  gün öyle bi moral bozukluğu çöktü ki (ki bu, bu süreci uygulayan herkes de oluyo) hayatta hiç bir zaman başarılı olamayacağım gibi hiç kız arkadaşım olmayacağı gibi hep "loooser" içine kapanık, ezik biri olarak yaşayacağım gibi gibi berbat düşünceleri gerçekten içten bi şekilde hissettim.

Fakat hemen bir sonraki gün (artık o gün 5 gün mü olur 8 gün mü olur değişir ama bende 4 gün sürmüştü -genelde 6-8 gün sürüyo çoğu kişide-  Tam tersine süper bi enerji inanılmaz bi ysaşam sevince gerçekten zevk alma yaptığın her şeyden zevk alma gibi gibi inanılmaz şeyler hissettim o karanlık düşüncelerin hepsi tam tersine döndü muhteşem bi özgüven vardı.
Dedim millet 3-4 ay uyguluyo süreci ama heralde daha da fazla iyi olamam dedim ama evet daha da iyi oldum evet dahada yükseldim.


Grafiğe dikkat etsiysen  bir önceki safhada en iyi hissettiğim yer bir sonra ki 6-7 gün sonra en kötü hissettiğim seviye oluyo -en kötü günümüz böyle olsun hesabı hehehe :D-


Wait me baby!
I'll Come.

Hadi çüsssh.

Bonus:https://www.youtube.com/watch?v=k3sNXkN7fFU
Bonus 2:https://www.youtube.com/watch?v=khcrb7ANu9A
Bonus 3:https://www.youtube.com/watch?v=lM1U78RLChY

Yorumlar

Popüler Yayınlar