Yalnızlık

Selam,


Akşam saatleri olduğunda moral dipte olur, birisi az bi ilgi gösterir hemen ona bağlanırsın, güvenirsin, hayatının merkezine onu koyarsın.

 eee soo what ?

Ama onun umrumda olmassın veya o seni sadece iyi bir insan olarak görür, sen hayatının merkezine koymuşşundur. O kendi hayatını yaşayıp gider.Onu biriyle gördüğün her zaman, onun bi başkasıyla sadece konuştuğunu bile görsen için bi kötü olur böyle karın boşluğunda garip bi şey hissedersin, kahrolur durursun.

Olum çok iyi biliyom lan bu pisikolojiyi kendini yiyip bitiriyon. Yalnızlığın sonuçlarından sadece biri la bu. Yaşadım lan ben bunu. Harbi diyom çok berbat bişi. Ha burda yanlış anlaşılmasın sevgiliden falan bahsetmiyom daha doğrusu oda olabilir ama bu herhangi biri de olabilir marketteki kasiyerden tutta en yakınındaki kişiye kadar veya karşı cinsten bi arkadaşın.


Neyse öyle işte kötü bi durum ama iyi haberim var çareşi var lan. Vallaha bak.

Yalnızlıktan kurtulmak.

"Demesi kolay" dediğini biliyom. Ama biraz dinle beni. Sen varya sen kendine değer vermedikçe kendi hayatını yaşamadıkça kendi yolunu çizmedikçe bu pislik duyguyu her an yaşayacaksın.
Senin o hayatının merkezine koyduğun kişi seni umursamıyo kendi hayatını yaşıyo gülüyo eğleniyo Sen se mal mal onunla ilgili hayaller kuruyosun değil mi?

Kendine gel lan. Anlıyorum hayal kurarken güzel geliyo banada güzel geliyodu ama  bunların hepsi senin kafanda, gerçek değil. Hayallerde yaşıyosun. Bende öyleydim kurtuldum şükür. Artık o iğrenç duyguları yaşamıyorum ve biliyomusun bu duygudan kurtulmak ne kadar zamanımı aldı (tamamen düzelmedim ama bu tür kötü duygular hissetmiyorum) 1.5 haftadan daha az  "siktrgit lan" Evet lan bu kadar kısa sürede, önceki yazımda 3 şeyden bahsetmiştim işte bu üç şeyin en önemlisi bende kısa sürede bu kadar etki etmişti. o kısa zaman diliminde artık o moral bozuklukları alınganlık hiçbiri yoktu lan daha enerjiktim su içmekten bile zevk alıyodum.

Anlatacam lan az sabır ulan az sabret yolunu yordamını anlatacam ama önce ben tamamen düzelem.
Okey ?



Haydi kal sağlıcakla.











Yorumlar

Popüler Yayınlar